0.00 грн.
Зробити замовлення- Огляд товару
- Інформаційна вкладка
- Відгуки (0)
Моторна олива для дизелів, які оснащенні турбонагнітачами і фільтром твердих частинок Моторна олива, спеціально розроблена для останнього покоління вантажних автомобілів, автобусів, будівельної і сільськогосподарської техніки, стаціонарних двигунів і водної техніки, які вимагають використання палива із зниженим вмістом сульфуру (менше 50 ppm). Призначена для дизелів з безпосереднім впорскуванням і турбонагнітанням, які відповідають екологічним стандартам Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V і оснащенні системами рециркуляції відпрацьованих газів (EGR) і/чи системами селективної очистки (SCR) і/чи фільтрами твердих частинок (DPF), які працюють в складних умовах (високі навантаження і збільшений міжзмінний інтервал), і які вимагають від моторних олив відповідність стандарту ACEA E6, із низьким вмістом сульфатної золи (≤1%), фосфора (≤0.08%) і сульфуру (≤0.3%) - Low SAPS. Може застосовуватись для двигунів старих і нових поколінь при використанні в різномарочних парках. Специфікації та допуски: ACEA Е6/Е7 (E7 перекриває Е5 и Е3)/E9; API CI-4; MB-Approval 228.51; MACK EO-N; RENAULT RLD-2; RXD/RGD; VOLVO VDS-3; JASO DH-2; DAF Extended Drain; DEUTZ DQC-IV LA; MB 226.9; CUMMINS CES 20076/77; MAN M3477/3271-1; MTU Type 3.1. Розроблена для двигунів, які відповідають екологічним стандартам Euro IV, Euro V, Euro VI, які оснащенні чуттєвими системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор знижують ефективність роботи каталітичного нейтралізатора. Сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок, що знижує потужність двигуна і виводить фільтр із ладу. Стандарт ACEA E6 розроблений для мастильних матеріалів, призначених для використання в двигунах вантажних автомобілів, які оснащенні фільтром твердих частинок (DPF). Знижений вміст сульфатної золи, фосфору і сульфуру запобігає засмічуванню фільтру твердих частинок і подовжує їхній термін експлуатації. Стандарт API CI-4 забезпечує захист і довговічність двигунів, оснащених системою рециркуляції відпрацьованих газів: Клас в’язкості 10W за низьких температур забезпечує відмінний захист від зношування і покращує паливну економічність при частих запусках двигуна. Володіє антикорозійними, антипінними властивостями.
Об'єм, л : 208 БочкаВ'язкість оливи по SAE : 10W-40Застосування за типом : Вантажні автомобіліДля типу двигунів : ДизельнийСтандарт API : CI-4Стандарт ACEA : E6 | E7 | E9Базова олива : СинтетичнаТактність двигуна : ЧотирьохтактнийЕкостандарт : EURO II | EURO III | EURO IV | EURO V | EURO VIДопуск Cummins : CES 20076 | CES 20077Допуск Deutz : DQC-IV LAДопуск JASO : DH-2Допуск Mack : EO-NДопуск MAN : M3271-1 | M3477Допуск MB : MB 226.9 | MB 228.51Допуск MTU : Type-3.1Допуск Renault : RGD | RLD-2 | RXDДопуск Volvo : VDS-3
Поисковые фразы
Відгуків про цей товар ще не було.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.