0
0
Доброго Вечора. Ми з України)

Олива моторна Texaco Delo Gold Ultra E 15W-40, 208л (шт.)

Продано
Відгуки:
(0)
  • Виробник: Texaco
  • Код товару: 24437-02
  • Артикул: PG6737
  • Наявність: Немає в наявності
48 513.40 грн.
  • Огляд товару
  • Інформаційна вкладка
  • Відгуки (0)
  • Питання (0)

Texaco Delo Gold Ultra E 15W=40

Моторна олива з визнаною ефективністю, призначена для важких умов експлуатації та надійної роботи зі стабільною в’язкістю в дизельних двигунах Euro I, II, III, IV і V.

У Delo Gold Ultra E SAE 15W-40 використовується технологія ISOSYN, яка поєднує високоякісні базові оливи і присадки, розроблені для оптимального захисту дизельних двигунів. Надійно захищає двигун від сажі, відкладень і зносу при збільшених інтервалах заміни в важких умовах експлуатації.

Delo Gold Ultra E SAE 15W-40 призначена для використання в багатьох двигунах, оснащених системою рециркуляції відпрацьованих газів (EGR) і системами каталітичної нейтралізації, а також в двигунах, які не мають сажових фільтрів (DPF).

Переваги

  • Розроблено для захисту від шламу за низьких температур і окислення за високих, в тому числі для захисту від утворення відкладень на поршнях.
  • Миючі властивості оливи і контроль кислотності забезпечують надійність і запобігають корозії двигуна і підшипників.
  • Забезпечує збільшений термін служби двигуна, захищає від зносу і полірування стінок циліндрів.
  • Контролює утворення сажі і відкладень, які є причиною зносу, запобігає надмірному підвищенню в’язкості і закупорюванню фільтра, збільшуючи час безвідмовної роботи двигуна.

Області застосування

  • Призначена для використання в атмосферних і турбованих дизельних двигунах вантажних автомобілях, автобусах, легких комерційних автомобілях (LCV) позашляховиках, будівельній техніці, сільськогосподарських машинах і суднових дизельних двигунах обладнаних проміжним охолодженням або без нього.
  • Забезпечує гарні характеристики в більшості двигунів з рециркуляцією відпрацьованих газів (EGR), в більшості двигунів, оснащених системою селективної каталітичної нейтралізації (SCR), і в двигунах без систем доочистки з фільтром сажі (DPF).

Відповідає вимогам:

  • ACEA E7, A3/B4;
  • API CI-4/CH-4/CE/CD/CF/CF-4/CG-4;
  • Cummins CES 20071/72/76/77;
  • Caterpillar ECF-2;
  • JASO DH-1/DHD-1;
  • Allison C4/TES 439;
  • DAF Euro II/III;
  • Iveco Euro IV/V;
  • Renault RD/RD-2/RLD;
  • Volvo VDS-2.

Офіційно схвалена:

  • Cummins CES 20078;
  • Deutz DQC III-10;
  • Detroit Diesel DDC93K215;
  • Mack EO-N;
  • MAN 3275-1;
  • MB 228.3, MB 229.1;
  • MTU Category 2;
  • Renault RLD-2;
  • Volvo VDS-3.

Об'єм, л : 208 БочкаВ'язкість оливи по SAE : 15W-40Застосування за типом : Вантажні автомобіліДля типу двигунів : ДизельнийСтандарт API : CD | CE | CF | CF-4 | CG-4 | CH-4 | CI-4Стандарт ACEA : A3/B4 | E7Базова олива : СинтетичнаТактність двигуна : ЧотирьохтактнийЕкостандарт : EURO I | EURO II | EURO III | EURO IV | EURO VДопуск Allison : C4 | TES 439Допуск Caterpillar : ECF-2Допуск Cummins : CES 20071 | CES 20072 | CES 20076 | CES 20077 | CES 20078Допуск Deutz : DQC III-10Допуск JASO : DH-1Допуск Mack : EO-NДопуск MAN : M3271-1Допуск MB : MB 228.3 | MB 229.1Допуск MTU : Type-2Допуск Renault : RD | RD-2 | RLD | RLD-2Допуск Volvo : VDS-2 | VDS-3Стандарт Global : DHD-1

Поисковые фразы

Відгуки (0)

Відгуків про цей товар ще не було.

Питання (0)

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.