Delo 400 XLE HD SAE 5W-30 - це синтетична моторна олива преміум-класу для двигунів, призначених для важких умов експлуатації. Олива спеціально розроблена для підвищення економії палива і відповідає вимогам до ефективності широкого діапазону новітніх атмосферних і турбованих чотиритактних дизельних двигунів з низьким рівнем викидів, дизельних агрегатів попередніх моделей і газових двигунів, а також позашляхової та будівельної техніки.
У Delo 400 XLE HD SAE 5W-30 використовується технологія ISOSYN, яка поєднує високоякісні базові оливи і присадки, розроблені для забезпечення оптимального захисту дизельних двигунів.
Delo 400 XLE HD SAE 5W-30 розроблена із застосуванням покращувачів індексу в'язкості і ефективних пакетів присадок для зниження вмісту сульфатної золи, фосфору і сірки, що забезпечують надійні диспергуючі і миючі характеристики, стійкість до окислення, захист від зносу і корозії, з ефективними піно пригнічуючими добавками, в двигунах, що відповідають нормативам викидів забруднюючих речовин Euro VI для двигунів Volvo, MAN, Scania, Daimler, DAF і Iveco.
Delo 400 XLE HD SAE 5W-30 забезпечує сумісність з двигунами попередніх поколінь, дотримання умов специфікацій Full SAPS і специфікацій для більш низького вмісту сульфатної золи, фосфору і сірки, якщо це дозволено виробником комплектного обладнання (OEM). Олива Delo 400 XLE HD SAE 5W-30 рекомендується до використання, якщо потрібні збільшені інтервали заміни відповідно до вимог ACEA E4, E6, E7 і E9.
Споживчі переваги
- Призначено для оптимізації економії палива і забезпечення захисту двигуна від зносу.
- Розроблено для застосування в двигунах, що експлуатуються в умовах автомобільних доріг, поза автомобільних доріг, в будівельній техніці, агрегатах з низьким рівнем вихлопу і в старих дизельних двигунах. Сприяє скороченню складських витрат.
- Склад, заснований на синтетичній базовій оливі з низькою в'язкістю, забезпечує надійність при холодних запусках в умовах мінусової температури.
- Сприяє підтримці в чистоті поршневих кілець, клапанів і поршнів, забезпечує прекрасну диспергованість нагару і контроль над зносом, оптимізуючи термін експлуатації двигуна.
- Сприяє низькому викиду і продовжує термін служби дизельного фільтру сажі (DPF), скорочуючи час простою на техобслуговування.
- Оптимізовані присадочні технології з синтетичними базовими компонентами допомагають контролювати процеси окислення, утворення шламу, згущення, і подовжують інтервали заміни масла.
Області застосування
- Олива, рекомендована для атмосферних і турбованих чотиритактних дизельних двигунів
- Рекомендована для застосування в дизельних двигунах, що відповідають вимогам Євро IV і сучасним вимогам до рівня шкідливих викидів Євро-VI, якщо це дозволено виробником комплектного обладнання, а також для використання в двигунах з застосовуваними на світовому ринку системами доочистки відпрацьованих газів. Має універсальний склад, рекомендований для специфікацій як з низьким (ACEA E6 і E9), так і з високим (ACEA E7 і E4) вмістом сульфатної золи, фосфору і сірки.
- Олива придатн до застосування як в старіших двигунах, так і в найсучасніших моделях з низьким рівнем викидів. Воно розроблено для ефективної роботи в поєднанні з багатьма видами звичайного палива, такого як дизельне паливо з низьким і наднизьким вмістом сірки, і різними видами біопалива. При використанні з високосірчисту паливом воно забезпечує хорошу стабільність загального лужного числа (TBN) і загального кислотного числа (TAN), еквівалентну продуктам з високим вмістом сульфатної золи, фосфору і сірки.
- Масло Delo 400 XLE HD SAE 5W-30 рекомендується для застосування в багатьох газових двигунах і у позашляхових або будівельних агрегатах, які працюють в умовах, де потрібна відповідність специфікації SAE 5W-30
- Рекомендації виробників двигунів можуть відрізнятися від наведених, тому при наявності сумнівів зверніться до керівництва по експлуатації транспортного засобу та/або до дилера.
Узгодження
- Cummins CES 20081;
- Detroit Diesel DDC93K218;
- Deutz DQC IV-10 LA;
- Mack EO-O Premium Plus;
- MAN M3271-1, M3477, M3575, M3677;
- MB-Approval 228.51, 228.31;
- MTU Категория масла 3.1;
- Renault Trucks RLD-3;
- Scania Low Ash;
- Volvo VDS-4.
Експлуатаційні властивості
- ACEA E9, E6, E7, E4;
- API CJ-4, CI-4 Plus, CI-4;
- Caterpillar ECF-3;
- Mack EO-N;
- MTU Категорія оливи 2.1;
- Renault Trucks RLD-2;
- Scania LDF-4 (Узгодження в процесі отримання);
- Volvo VDS-3.
Придатне до використання в наступних двигунах:
- Renault Trucks RGD і RXD;
- Renault Trucks RLD, RD-2, RD;
- Застосування, що вимагають Volvo VDS-2;
- Двигуни Iveco Euro VI;
- Збільшені інтервали заміни DAF (двигуни Euro IV, V MX і VI).
Об'єм, л : 208 БочкаВ'язкість оливи по SAE : 5W-30Застосування за типом : Вантажні автомобіліДля типу двигунів : ДизельнийСтандарт API : CI-4 | CI-4 Plus | CJ-4Стандарт ACEA : E4 | E6 | E7 | E9Базова олива : СинтетичнаТактність двигуна : ЧотирьохтактнийЕнергозберігаюча олива : ТакЕкостандарт : EURO I | EURO II | EURO III | EURO IV | EURO V | EURO VIДопуск Caterpillar : ECF-3Допуск Cummins : CES 20081Допуск Deutz : DQC IV-10 LAДопуск Mack : EO-N | EO-O Premium PlusДопуск MAN : M3271-1 | M3477 | M3575 | M3677Допуск MB : MB 228.31 | MB 228.51Допуск MTU : Type-2.1 | Type-3.1Допуск Renault : RD | RD-2 | RGD | RLD | RLD-2 | RLD-3 | RXDДопуск Volvo : VDS-2 | VDS-3 | VDS-4Стандарт Scania : LDF-4
Відгуків про цей товар ще не було.