0
0
Доброго Вечора. Ми з України)

Олива моторна Motul 8100 Х-clean gen2 SAE 5W-40, 5л (шт.)

Продано
Відгуки:
(0)
  • Виробник: MOTUL
  • Код товару: 50038-02
  • Артикул: PG73407
  • Наявність: Немає в наявності
3 295.50 грн.
  • Огляд товару
  • Інформаційна вкладка
  • Відгуки (0)
  • Питання (0)

Motul 8100 X-clean gen2 5W-40

Моторна олива для бензинових та дизельних двигунів Euro 4, 5, 6. 100% Синтетична.

Застосування

Високотехнологічна 100% синтетична моторна олива, яка схвалена багаточисленними автовиробниками. Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащуються бензиновими двигунами і дизелями, атмосферними чи з турбонаддувом, з непрямим чи безпосереднім впорскуванням, які відповідають нормам стандарту Euro 4, 5 або 6, для яких регламентовано моторні оливи із відповідністю вимогам стандарту ACEA C3, з високою в’язкістю HTHS (>3.5 мПа.с) та “Mid SAPS” зі зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 0,8%), фосфору (0,07 ≤ x ≤ 0,09%) та сульфуру (≤ 0,3%). Сумісна з каталітичними нейтралізаторами та дизельними фільтрами твердих часток (DPF).

Стандарти та схвалення

  • ACEA C3
  • API SP
  • BMW LL-04
  • MB-Approval 226.5 / 229.52
  • Renault RN0710 / RN0700
  • Opel OV 040 1547 - D40 / OV 040 1547 - G40
  • Viauhall OV 040 1547 - D40 / OV 040 1547 - G40

Олива рекомендується для таких автовиробників: Honda, Hyundai, KIA, Mitsubishi, Nissan, Ssanguong, Suzuki.

Двигуни, які відповідають екологічним нормам Euro IV, V, VI оснащуються системами доочищення відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводять з ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; сульфатна зола забиває фільтри твердих часток дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна. Вимоги стандарту ACEA C3 націлені на гарантування значного супротиву оливної плівки і сприянню зниження кількості шкідливих викидів потужними двигунами.

Олива створена з використанням виключно синтетичних базових компонентів та зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору і сульфуру (Mid SAPS), що забезпечує виняткову стійкість оливної плівки, забезпечує зниження тертя в двигуні та повністю сумісна з системами доочищення відпрацьованих газів. Володіє високими змащувальними властивостями, що забезпечує значне сповільнення зношування, та підвищеною термоокисною стабільністю, що знижує витрати оливи. Дана олива забезпечує розширені міжзмінні інтервали, визначені бортовим комп’ютером.

Стандарт API SP повністю покриває вимоги стандарту API SN та всі попередні стандарти API. Моторні оливи які відповідають вимогам стандарту API SP забезпечують виняткову стійкість до окиснення, кращий захист від утворення відкладень, кращий контроль чистоти двигуна, захист від зносу та кращу прокачуваність за низьких температур, що забезпечує кращу економію палива протягом усього міжзмінного інтервалу. Численні ОЕМ-виробники рекомендують використовувати моторні оливи із відповідністю вимогам стандарту ACEA C3 для більшості своїх сучасних моделей, особливо для дизелів, які оснащенні фільтрами твердих часток DPF.

Специфікація BMW LL-04 висуває високі вимоги до експлуатаційних властивостей моторної оливи, особливо при оснащенні двигуна системою Valvetronic, та чутливими компонентами систем доочищення відпрацьованих газів. Дана специфікація задовольняє вимоги усіх двигунів BMW, з 2004 року виробництва, а також двигунів BMW, які вимагають дотримання специфікації BMW LL-98 і LL-01.

УВАГА: для автомобілів BMW, даний продукт може використовуватись в бензинових двигунах тільки в країнах Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії і князівства Ліхтенштейн. Поза межами даних країн вимагається використання олив, схвалених згідно специфікації LL-01, а саме оливи Motul 8100 X-cess gen2 5W-40. 

Motul 8100 X-clean gen2 5W-40 повністю відповідає вимогам специфікації BMW Long Life-04 від BMW Group для автомобілів BMW, MINI та Rolls-Royce як до, так і після 2019 модельного року. Для моделей до 2019 року, також допустиме використання моторної оливи.

Специфікація GM-Opel dexos2 покриває усю серію дизелів GM-Opel (включно з двигунами, які оснащенні фільтрами твердих часток) і більшість бензинових двигунів модельного ряду з 2010 року виробництва. Крім того специфікація GM-Opel dexos2 повністю покриває вимоги попередніх специфікацій GM: GM-LL-A-025 (бензинові двигуни) і GM-LL-B-025 (дизелі).

Mercedes розробив специфікацію MB 229.52, вимагаючи від олив стабільну роботу в самих складних температурних режимах і забезпечення сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Специфікація MB 229.52 застосовується для всіх автомобілів Mercedes, які оснащені дизелями «BlueTEC» з вибірковою каталітичною системою нейтралізації (SCR). Додаток AdBlue дозволяє видалити оксид азоту (NOx) з відпрацьованих газів. Стандарт MB 229.52 повністю покриває вимоги специфікацій MB 229.51 і MB 229.31 для дизелів Mercedes оснащених фільтрами твердих часток (DPF) і деяких бензинових двигунів. Специфікація MB 229.52 також передбачає покращенні низькотемпературні властивості - протікання за низьких температур, що зменшує гідродинамічне тертя та оптимізує паливну економічність. Дана властивість забезпечує легкий запуск двигуна, швидке наростання тиску, прискорене досягнення робочих температурних та наростання обертів, разом зі зниженням викидів CO2 в атмосферу.

Специфікація Porsche C40 націлена на забезпечення високої стійкості моторної оливи до зсувних навантажень. Дана специфікація особливо рекомендується для бензинових двигунів, які оснащуються фільтрами твердих часток GPF. Специфікація Porsche C40 не сумісна з іншими специфікаціями Porsche, таких як A40, C30 чи C20.

Групою Renault розроблено специфікації RN0700 і RN0710 для моторних олив, які вирізняються високою стійкістю оливи до підвищених робочих температур. Специфікація RN 0700 покриває усі атмосферні бензинові двигуни Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung), окрім Renault Sport, а також дизелі, зокрема 1,5 л dCi, які не оснащуються фільтрами твердих часток DPF, потужністю менше 100 к.с., для яких встановленні міжсервісні інтервали 20 000 км або 1 раз на рік. Специфікація Renault RN0710 поширюється на всі бензинові двигуни, двигуни Renault Sport та дизелі, з турбонагнітачами, які не оснащуються фільтрами твердих часток DPF. Специфікація RN0710 не поширюється на автомобілі Renault, оснащені дизелем об’ємом 1.5 dCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Дані двигуни вимагають дотримання специфікації RN0700. На дизелі об’ємом 2.2л DCI з фільтром твердих часток DPF розповсюджується специфікація RN0710, а не RN0720.

Специфікація VW 511 00 гарантує високу стійкість оливи до зсувних навантажень, щоб забезпечити оптимальне функціонування найбільш вимогливих бензинових двигунів Групи VAG (VW, Audi, Skoda, Seat), особливо, які оснащуються фільтрами твердих часток GPF.

Специфікація Fiat 9.55535-S2 вимагає від моторної оливи поєднання стандарту ACEA C3 і класу в’язкості 5W-40, задля забезпечення сумісності з бензиновими двигунами Fiat, Alfa-Romeo і Lancia з липня 2007 року виробництва.

Рекомендації

Міжзмінний інтервал обирається згідно рекомендацій виробника техніки та може бути зміненим з огляду на умови експлуатації транспортного засобу. Не змішується з оливами, які не відповідають вимогам стандарту ACEA C3.


В'язкість оливи по SAE : 5W-40Класифікація API : SN | SPОб'єм, л : 5Застосування за типом транспорту : Легкові автомобіліКласифікація ACEA : C3Для типу двигунів : Бензиновий | ГазовийБазова олива : СинтетичнаКласифікація ЄВРО : EURO IV | EURO V | EURO VIТип продукції : Моторні оливиТактність двигуна : ЧотирьохтактнийДопуск BMW : Longlife-01 | Longlife-04 | Longlife-98Допуск Fiat : 9.55535-S2Допуск GM : LL-A-025 | LL-B-025Допуск MB : MB 226.5 | MB 226.51 | MB 229.31 | MB 229.52Допуск Porsche : C40Допуск PSA : OV 040 1547 - D40 | OV 040 1547 - G40Допуск Renault : RN0700 | RN0710Допуск VW : VW 511.00

Відгуки (0)

Відгуків про цей товар ще не було.

Питання (0)

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.