0.00 грн.
Зробити замовлення- Огляд товару
- Інформаційна вкладка
- Відгуки (0)
Енергоощадна моторна олива для бензинових двигунів. 100% Синтетична. 100% синтетична енергоощадна моторна олива, cпеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів з турбонаддувом або атмосферних, непрямим або безпосереднім впорскуванням, для яких регламентуються моторні оливи з низьким коефіцієнтом тертя та дуже низькою HTHS (High Temperature High Shear) в'язкістю (≥2.6 мПа.с). Використовується в усіх сучасних бензинових двигунах, для яких регламентуються енергоощадні оливи класом в’язкості 20 (дотримання стандартів API SP і/чи ILSAC GF-6a). Схвалена згідно специфікації GM-dexos1 gen3 від GM для бензинових двигунів, яка регламентується такими автовиробниками: Buick, Cadillac, Chevrolet, GM, GMC, Opel і Vauxhall. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Олива рекомендована до використання такими автовиробниками: Acura, Fiat, Honda, Hyundai, Infiniti, KIA, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota. Стандарт API SP повністю сумісний з вимогами API SN та всіма попередніми стандартами. Специфікація API SP-RC "Resource Conserving" ще більш вимоглива до вимог енергозбереження. Оливи, які відповідають стандарту API SP, мають високу стійкість до окислення, кращий захист від утворення відкладень, поліпшену чистоту двигуна, захист від зносу та покращену роботу при низькій температурі для збереження палива впродовж усього терміну служби оливи. Порівняно зі стандартами API SN і API SN Plus, стандарт API SP надає вищу продуктивність та особливо забезпечує більший захист від явища LSPI для зменшених турбонаддувних бензинових двигунів з прямим вприскуванням. Крім повної сумісності з попередніми стандартами, стандарт API SP забезпечує покращені характеристики та особливий захист для сучасних двигунів. А особливо забезпечує більший захист від явища LSPI (Low Speed Pre-Ignition) для зменшених турбонаддувних бензинових двигунів з прямим вприскуванням. Згідно зі специфікацією API SP, стандарт ILSAC GF-6a для моторних олив в`язкісного класу 20 є ще більш жорстким, особливо щодо показників паливозбереження. Вимоги до низької в`язкості "Fuel Economy" оливи, а також до подовження інтервалів заміни, чистоти поршнів/кілець, сумісності з ущільненнями та зменшеного вмісту фосфору покращені. Специфікація ILSAC GF-6a також забезпечує відмінний захист двигуна при використанні бензину, що містить до 85% етанолу (E85). Стандарт GM dexos1 підходить для всього спектру бензинових двигунів GM, починаючи з модельного року 2011, що вимагають схвалених мастил dexos1 (за винятком деяких регіонів в Європі). Специфікація GM dexos1 призначена для використання з бензиновими двигунами і замінює стандарти GM-LL-A-025, GM 6094M та GM 4718M. GM dexos1 також сумісний з бензиновими транспортними засобами GM до 2011 року включно. Стандарт GM dexos1 поєднує дуже жорсткі вимоги міжнародних стандартів, таких як API, ACEA і ILSAC, разом зі специфічними вимогами GM, щоб довести позитивний вплив на паливну економічність та тривалість роботи двигуна. GM розробила стандарт dexos1 для забезпечення олив високої термічної стабільності і виняткової стійкості при високих температурах, щоб уникнути утворення чорних відкладень та збільшення в`язкості, які можуть створювати сажа, що походить від залишків згоряння. Оновлення специфікації GM Dexos 1 третьої генерації у порівнянні з попередньою забезпечує: Бензинові двигуни з турбонаддувом та прямим вприскуванням мають певний ризик виникнення розрідженого передчасного запалювання в камерах згоряння. Цей тип розрідженого аномального згоряння супроводжується металевим шумом з камер згоряння і іноді пов`язаний з короткочасною втратою потужності. Це явище, відоме як LSPI (Low Speed Pre-Ignition) або Rumble, генерує дуже високі піки тиску в камері згоряння, що можуть призводити до пошкодження поршня та в кінцевому підсумку до знищення двигуна. Для останнього покоління зменшених бензинових двигунів, які оснащені системами прямого вприскування та турбонаддувом, GM розробила стандарт dexos1 gen3 для моторних олив, щоб гарантувати належну цілісність цих бензинових двигунів, які стикаються з ризиком виникнення цих аномальних згорянь. Так само, стандарт API SP повністю враховує цю вимогу щодо LSPI, щоб належно захистити бензинові двигуни з турбонаддувом та прямим вприскуванням. Деякі виробники автомобілів вимагають використовувати моторні оливи з вказаними специфікаціями, такими як API SP-RC, API SP, API SN, SN-RC, SN Plus і ILSAC GF-6a або GF-5, для забезпечення максимальної продуктивності та довговічності. Специфікації Chrysler MS-6395 (рівень GF-4), Ford WSS-M2C947-A (рівень GF-5) і Ford WSS-M2C947-B1 (рівні GF-5, SN-RC і SN Plus) відображають такі вимоги. Дана олива відповідає всім цим вкрай вимогливим вимогам щодо продуктивності та довговічності, які встановлені GM, зокрема, стосовно стандарту dexos1, повна сумісність з використанням біопалив, таких як СПГ (скраплений нафтовий газ), СКГ (стиснений природний газ) та біоетанол (якщо він доступний на заправці), при використанні біоетанолу у співвідношенні до 85% (біоетанол - E85). В`язкість за класифікацією SAE 0W-20 мінімізує гідродинамічне тертя мастила, що дозволяє отримувати економію палива, особливо при холодному стані мастила. Покращує протікання мастила при пуску двигуна, швидше набирання мастильного тиску, швидший підйом обертів і досягнення робочої температури. Екологічно безпечна, такий тип мастила дозволяє зменшити споживання палива і, отже, мінімізує викиди парникових газів (CO2). Міжзмінний інтервал обирається згідно рекомендацій виробника техніки та може корегуватись з огляду на умови експлуатації транспортного засобу. Олива може змішуватись з оливами на синтетичній чи мінеральній основі.Motul 8100 ECO-lite 0W-20
Призначення
Стандарти та схвалення
У складі групи FCA (Fiat Chrysler Automobiles) специфікація Fiat 9.55535-CR1 відображає вимоги, що визначені у специфікації Chrysler MS-6395 для Fiat.Рекомендації
В'язкість оливи по SAE : 0W-20Класифікація API : RC | SPОб'єм, л : 4Застосування за типом транспорту : Легкові автомобіліДля типу двигунів : Бензиновий | ГазовийКласифікація ILSAC : GF-6AБазова олива : СинтетичнаТип продукції : Моторні оливиТактність двигуна : ЧотирьохтактнийЕнергозберігаюча олива : ТакДопуск Daimler-Chrysler : MS 6395Допуск Fiat : 9.55535-CR1Допуск Ford : WSS-M2C947-A | WSS-M2C947-B1 | WSS-M2C962-A1Допуск GM : Dexos 1 Gen3
Поисковые фразы
Відгуків про цей товар ще не було.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.