0.00 грн.
Зробити замовленняГідроудар двигуна та як його уникнути при повені

Сильні зливи в Україні спричинили серйозні підтоплення. Звичайно, у нас стихія виявилася не настільки масштабною, як у Німеччині, але глибоких калюж на дорогах достатньо і існує ризик отримати гідроудар в авто.
Нагадаємо, що гідроудар відбувається внаслідок попадання великої кількості води у двигун. На відміну від паливної суміші у циліндрах, вода не стискається. По суті, поршні ударяються об рідину, що загрожує зупинкою мотора і дуже сумними наслідками.
Якщо гідроудар стався під час стоянки авто, а мотор працював на неодружених оборотах, то він може заглухнути. Але якщо автомобіль рухається, то пошкодження будуть серйозними – деформація поршнів, поршневих кілець, шатунів, а іноді – колінвала. Можливі навіть пробої блоку циліндрів.
Слід зазначити, що для дизелів гідроудар двигуна небезпечніший у зв'язку з більшою мірою стиснення в циліндрах. В особливо серйозних випадках двигун навіть не підлягає ремонту.
До речі, далеко не завжди авто глухне в калюжі саме через гідроудар – часом через воду просто "глючить" електроніка. В цьому випадку досить почекати короткий час і спробувати знову завести двигун.
На ймовірний гідроудар двигуна може вказувати наявність води в повітряному фільтрі, а також стукіт при ручному провороті колінвала. Ще однією ознакою є дуже низька компресія у циліндрах, хоча її вже поміряють на СТО.
Щоб уникнути гідроудару та дорогого ремонту, не слід проїжджати глибокі калюжі на високій швидкості. Це створює хвилю перед автомобілем і вона може потрапити до повітрозабірника.
В ідеалі рівень води не повинен перевищувати нижній край переднього бампера. Якщо глибина калюжі невідома, то не варто ризикувати - потрібно скинути швидкість і рухатися рівномірно без ривків. А ще краще – наскільки можна змінити маршрут і поїхати іншим шляхом.