0
0
Доброго Вечора. Ми з України)

Олива моторна Motul 6100 Syn-clean SAE 5W-40, 4л (шт.)

Продано
Відгуки:
(0)
  • Виробник: MOTUL
  • Код товару: 45902-02
  • Артикул: PG73430
  • Наявність: Немає в наявності
0.00 грн.
  • Огляд товару
  • Інформаційна вкладка
  • Відгуки (0)
  • Питання (0)

Motul 6100 SYN-clean 5W-40

Моторна олива для бензинових двигунів та дизелів - Euro 4, 5 та 6. Technosynthese.

Призначення: 

Покращена синтетична олива Technosynthese для кращої потужності двигуна та кращого захисту. Рекомендовано Ford, GM, Mercedes, Renault та VAG (Volkswagen, Audi, Skoda та Seat). Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління з бензиновими двигунами чи дизелями, атмосферних або з турбонаддувом, непрямим або безпосереднім впорскуванням, які відповідають нормам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах Euro 4, 5 або 6 і вимагає моторної оливи стандарту ACEA C3, тобто високої HTHS (> 3,5 мПа.с ) в'язкості та "Mid SAPS" із зниженим вмістом Сульфатованої золи (≤ 0,8%), Фосфору (0,07% ≤ x ≤ 0,09%) та Сульфуру (≤ 0,3%). Сумісний з каталітичними нейтралізаторами (CAT) та дизельними фільтрами твердих часток (DPF).

Стандарти та схвалення

  • ACEA C3
  • API SN
  • BMW LL-04 (Тільки для модельного року до кінця 2018 г.),
  • Ford WSS-M2C917-A
  • GM dexos2 (замінює GM-LL-A-025 і B-025)
  • MB 229.51
  • Renault RN0710 / RN0700
  • VW 505 00 / 505 01

Олива рекомендована до використання такими автовиробниками: Honda, Hyundai, KIA, Mitsubishi, Nissan, Ssanyong, Suzuki, Toyota.  

Двигуни, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах Euro V і VI оснащені системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна.

Специфікація ACEA C3 вимагає від олив високої стійкості оливної плівки і низького вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах потужних двигунів. Олива Technosynthese створена на синтетичній основі із зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору і сульфуру (Mid SAPS), що створює стійку оливну плівку в двигуні і забезпечує сумісність з системами доочистки відпрацьованих газів. Оливи, які відповідають стандарту ACEA C3 дозволяють досягнути збільшення інтервалу заміни оливи,визначеного бортовим комп’ютером автомобіля. Більшість автовиробників рекомендують використання олив АСЕА С3 для своїх автомобілів, особливо оснащених фільтрами твердих частинок (DPF).

Стандарт BMW LL-04 висуває високі вимоги до оливи, особливо в двигунах, які обладнанні системою Valvetronic і системами доочистки відпрацьованих газів. Дана специфікація задовольняє вимоги усіх двигунів BMW, з 2004 року виробництва, а також двигунів BMW, які вимагають дотримання специфікації BMW LL-98 і LL-01. Для автомобілів BMW даний продукт може використовуватись в бензинових двигунах тільки в країнах Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії і князівства Ліхтенштейн.

Специфікація Ford WSS-M2C917-A регламентується для Ford Galaxy 1.9L TDI до MY2006 модельного ряду; та для Ford Ka з MY2008 модельного ряду.

В країнах з високою дизелізацією автомобільного парку, наприклад європейські країни, специфікація GM-Opel dexos2 регламентується для більшості дизелів з фільтрами твердих часток та бензинових двигунів з 2010 модельного року. Також, GM-Opel dexos2 повністю замінює попередні специфікації GM: GM-LL-A-025 (для бензинових двигунів) і GM-LL-B-025 (для дизелів).

Специфікація MB 229.51 вимагає знижений вміст в оливі cульфатної золи, cульфуру і aосфору, для оптимальної роботи чутливих систем доочищення відпрацьованих газів. Специфікація MB 229.51 регламентується для деяких бензинових двигунів і всіх дизелів Mercedes, з чи без фільтру твердих часток DPF.

Специфікація Renault RN0700 вимагає від олив одночасно високу термічну стабільність та сумісність з системами відпрацьованих газів. Специфікація Renault RN0700 призначена для атмосферних бензинових двигунів (окрім Renault Sport) Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Специфікація RN0700 також поширюється на дизелі 1.5L dCi, які не оснащенні фільтрами твердих часток DPF (Diesel Particulate Filter) потужністю менше 100 к.с, та міжзмінними інтервалами 20 000 км або 1 раз на рік. Специфікація Renault RN0710 регламентується для бензинових двигунів з турбонагнітанням, Renault Sport і дизелів без фільтру твердих часток DPF Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Специфікація RN0710 не використовується для дизелів Renault 1.5L dCi без фільтру твердих часток DPF потужністю менше 100 к.с., та міжзмінними інтервалами 20 000 км або 1 раз на рік, там необхідна специфікація RN0700. Для дизеля 2,2L dCi з DPF, використовувати необхідно лише оливу із специфікацію RN0710, а не RN0720.

Специфікації VW 502 00 і VW 505 01 вимагають відмінні детергентно/диспергуючі властивості, міцну оливну плівку і покращену стійкість до збільшення в’язкості оливи при потраплянні сажі, для використання в більшості бензинових двигунів і більшості дизелів з безпосереднім впорскуванням (насос-форсунки, фіксований міжзмінний інтервал, необхідно звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля).

УВАГА: не використовуйте оливу в двигунах, де вимагається специфікація VW 504 00 чи VW 507 00.

Рекомендації

Міжзмінний інтервал обирається згідно рекомендацій виробника техніки та може бути зміненим з огляду на умови експлуатації транспортного засобу. Не змішується з оливами, які не відповідають вимогам стандарту ACEA C3.

Відгуки (0)

Відгуків про цей товар ще не було.

Питання (0)

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.