0.00 грн.
Зробити замовлення- Огляд товару
- Інформаційна вкладка
- Відгуки (0)
Енергоощадна моторна олива для бензинових двигунів. Technosynthese. Високотехнологічна, синтетична, енергоощадна моторна олива, створена за технологією Technosynthese. Особливо рекомендується для Chrysler, Ford та General Motors. Спеціально розроблена для сучасних автомобілів, оснащених бензиновими двигунами та дизелями, атмосферних чи з турбонаддувом, з непрямим чи безпосереднім впорскуванням, які розроблені з урахуванням використання в них енергоощадних моторних олив зі зниженим коефіцієнтом тертя та низькою в’язкістю HTHS (≥2.6 мПа.с). Використовується в усіх сучасних бензинових двигунах, які передбачають використання енергоощадних олив класом в’язкості 20 (дотримання стандартів API SP і/чи ILSAC GF-6А). Cхвалено згідно специфікації GM dexos1 Gen2 від GM для бензинових двигунів, яка регламентується такими автовиробниками, як Buick, Cadillac, Chevrolet чи GMC. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Рекомендовано до використання такими автовиробниками: Acura, Chevrolet, Chrysler, Ford, Honda, Hyundai, Infiniti, Jeep, Lexus, Mazda, Nissan, Subaru, Toyota. Стандарт API SP повністю покриває вимоги стандарту API SN і всіх попередніх стандартів API. Моторні оливи API SP забезпечують виняткову стійкість до окиснення, кращий захист від утворення відкладень, кращу чистоту двигуна, захист від зносу та покращену прокачуваність при низьких температурах для економії палива протягом усього міжзмінного інтервалу. Базуючись на специфікації API SP, стандарт ILSAC GF-6A ще суворіший, особливо щодо критеріїв енергоощадності. Вимоги щодо зниження в'язкості «Економії палива» оливи, а також подовжених міжзмінних інтервалів, чистих поршнів/кілець, сумісності ущільнень та зниженого вмісту фосфору для сумісності з системами доочистки відпрацьованих газів. Специфікація ILSAC GF-6A забезпечує ідеальний захист двигуна при використанні бензину, в тому числі який містить до 85% етанолу (E85). Відповідність вимогам Chrysler MS-6395 означає, що моторна олива відповідає вимогам API та ILSAC GF-4, щоб забезпечувати ідеальне мащення деяких бензинових двигунів автомобілів Chrysler, Dodge та Jeep. Деякі OEM-виробники вимагають для своїх найсучасніших бензинових двигунів оливи API SP-RC, API SP, API SN, SN-RC, SN Plus і ILSAC GF-6A або GF-5, щоб гарантувати максимальну ефективність роботи та захист. Специфікації Ford WSS-M2C947-A (рівень GF-5), Ford WSS-M2C947-B1 (рівні GF-5, SN-RC і SN Plus) і Ford WSS-M2C962-A1 (GF-6, SP-RC і Рівні SN Plus) відображають такі вимоги. Стандарт GM dexos1 підходить для усіх бензинових двигунів GM, починаючи з 2011 модельного року, які регламентують моторні оливи специфікації dexos1 (крім автомобілів в Європі). Специфікація GM dexos1 призначена для з бензинових двигунів та замінює GM-LL-A-025, GM 6094A, … GM 6094M та GM 4718M. GM dexos1 також має зворотну сумісність з бензиновими автомобілями GM, випущеними до 2011 року. Стандарт GM dexos1 поєднує в собі дуже суворі вимоги міжнародних стандартів, таких як API, ACEA та ILSAC, а також спеціальні вимоги GM, щоб підтвердити переваги економії палива та відмінного захисту двигуна. GM розробив свій стандарт dexos1, щоб регламентувати відмінну термоокисну стабільність та чудову стійкість до високих температур, щоб уникнути утворення шламу та підвищення в’язкості, що може відбуватись через нагар та продукти не повного згоряння палива. Бензинові двигуни з турбонаддувом та безпосереднім впорскування мають певний ризик передзаймання в камерах згоряння. Цей тип хаотичного ненормального горіння нагадує металевий шум із камер згоряння та іноді пов’язаний із короткочасною втратою потужності. Це явище, яке називається LSPI (Low Speed Pre-Ignition), або також Rumble, створює дуже високі піки тиску в камері згоряння, що може призвести до пошкодження поршнів та зрештою до виходу з ладу двигуна. Для своїх малооб'ємних бензинових двигунів останнього покоління, які оснащені системами безпосереднього впорскування та турбокомпресорами, GM розробила стандарт dexos1 Gen2 для моторних олив, щоб гарантувати ідеальний захист цих бензинових двигунів, які стикаються з ризиком такого явища. Подібним чином стандарт API SP тепер повністю покриває цю вимогу захисту від LSPI, щоб ідеально захистити бензинові двигуни з турбонаддувом із безпосереднім уприскуванням. Олива відповідає всім цим високим вимогам до продуктивності та довговічності, встановленим GM, включаючи, зокрема, для стандарту dexos1, повну сумісність із використанням біопалива, такого як LPG (скраплений нафтовий газ), CNG (стиснений природний газ), а також біоетанолу (за наявністю на станції), при використанні етанолового біопалива в суміші до 85% (біоетанол - E85). Деякі інші OEM-виробники вимагають для своїх найновіших бензинових двигунів оливи API SP та/або ILSAC GF-6, щоб гарантувати максимальну потужність та захист. Дана олива забезпечує високі змащувальні властивості, такі як захист від зношування та відмінну термоокисну стабільність для зниження витрати оливи на угар, покращує прокачуваність оливи під час пуску для швидшого підвищення тиску, швидшого підвищення обертів, швидшого досягнення робочої температури та економії палива. Даний тип олив значно впливає на оптимізацію паливної економічності двигунів, що забезпечує зменшення кількості викидів CO2 в атмосферу. Міжзмінний інтервал обирається згідно рекомендацій виробника техніки і може бути змінений на власний розсуд, зважаючи на умови експлуатації. Олива може змішуватись з оливами на синтетичній чи мінеральній основі.Motul 6100 SAVE-lite 0W-20
Призначення
Стандарти та схвалення
Рекомендації
В'язкість оливи по SAE : 0W-20Класифікація API : SPОб'єм, л : 4Застосування за типом транспорту : Легкові автомобіліДля типу двигунів : Бензиновий | ДизельнийКласифікація ILSAC : GF-6AБазова олива : СинтетичнаТип продукції : Моторні оливиТактність двигуна : ЧотирьохтактнийЕнергозберігаюча олива : ТакДопуск Daimler-Chrysler : MS 6395Допуск Ford : WSS-M2C947-A | WSS-M2C947-B1 | WSS-M2C962-A1Допуск GM : 6094M | Dexos 1 Gen2
Поисковые фразы
Відгуків про цей товар ще не було.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.