Як зробити повернення товару?


Повернення і обмін товару належної якості.

Ви можете відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його одержання, а після отримання - протягом 14 календарних днів. Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд (цілісність упаковки, пломби, ярлики), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (товарний або касовий чек). При поверненні товару належної якості, standardoil.com.ua поверне його вартість не пізніше ніж через 7 робочих днів з моменту отримання товару та Вашого письмового заяви.

Ви в праві обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не рахуючи дня покупки, в разі, якщо товар не підійшов Вам за споживчими властивостями (не відповідає заявленим параметрам, не підходить для Вашого автомобіля), або комплектації.

Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-певні властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно купують його покупцем. Якщо на момент Вашого звернення щодо обміну товару, аналогічний товар відсутній у продажу standardoil.com.ua, Ви можете відмовитися від товару і оформити повернення його вартості.

Претензії по товару неналежної якості.

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті. Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, матеріалу виготовлення від заявлених на сайті не є підтвердженням несправності, або не функціональні товару. Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем в момент отримання товару, після отримання товару він вважається таким, який переданий належної якості.

Порядок повернення товару.

Для повернення товару, а також в разі пред'явлення претензій до якості товару буде необхідно зробити наведене необхідні умови повернення товару:

  • заповнити заяву на повернення товару
  • додати копію товарного чека \ товарно-транспортної накладної

У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці і повної комплектації, з усіма комплектуючими і повним комплектом приладдя, вказані у технічній документації (технічний паспорт або замінюючий його документ). Товар не повинен мати механічних дефектів.

Адреса відправки узгоджених повернень:

Клієнти, які повертають товар, повинен відправлятися на вказаний нижче склад компанії - перевізника:

Нова Пошта - Відділення №228

просп. Голосіївський, 108, корп. 2

Звертаємо Вашу УВАГА: Всі транспортні витрати, пов'язані з обміном і поверненням, оплачуються відправником!

Послуги "Зворотній доставка" і "Накладений платіж" необхідно скасувати. Неоплачена відправником або неправильно оформлена відправка не підлягає отриманню. Обов'язково необхідно повідомити менеджеру StandardOil номер декларації відправленої посилки, номер замовлення, або номер мобільного телефону клієнта (на який оформлявся дане замовлення).

Категорично не допускається наклейка скотча, а також будь-які уточнюючі написи на упаковці товару!

Умови повернення грошових коштів.

Повернення грошових коштів відбувається тільки після:

  • повернення товару
  • отриманого від клієнта оригіналу заповненого та підписаного заяви на повернення грошей
  • отриманого від клієнта товарного чека \ товарно-транспортної накладної
  • надання копії документа, що посвідчує особу

При поверненні товару належної якості standardoil.com.ua поверне його вартість не пізніше, ніж через 7 робочих днів з моменту отримання товару та Вашого письмового заяви. Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата Товару - поштовим / банківським переказом на зазначені Покупцем в заяві на повернення грошей реквізити. Повернення грошей здійснюється тільки на підставі письмової заяви на повернення грошей із зазначенням ПІБ та тільки при пред'явленні документа, що посвідчує особу.