0
0
Неделя скидок до -20%!

Олива моторна Motul 8100 X-clean FE SAE 5W-30, 1л (шт.)

Олива моторна Motul 8100 X-clean FE SAE 5W-30, 1л (шт.)
Отзывы:
(0)
  • Производитель: MOTUL
  • Код товара: 52888-02
  • Артикул: PG87210
  • Наличие: Немає в наявності
851.50 грн.
  • Обзор товара
  • Информационная вкладка
  • Отзывов (0)
  • Вопросы (0)

Motul 8100 X-clean FE 5W-30


Моторна олива для бензинових двигунів та дизелів. Високий захист та енергоощадність. 100% Синтетична.


Призначення


Удосконалена 100% синтетична моторна олива, яка одночасно забезпечує високий рівень захисту та економію палива. Схвалено численними OEM-виробниками, такими як Mercedes, Stellantis (PSA - Peugeot, Citroën і DS) і Renault, та забезпечує FE - Fuel Economy.


Спеціально розроблено для автомобілів останнього покоління, що оснащені бензиновими двигунами та дизелями, атмосферних чи з турбонаддувом, з безпосереднім впорскуванням або у впускний колектор, які відповідають вимогам стандартів Euro 4, 5 або 6 та для яких регламентуються моторні оливи стандарту ACEA C3, тобто високої в`язкості HTHS (> 3,5 мПа.с). ) та «Mid SAPS» зі зниженим вмістом сульфатної золи (≤0,8%), фосфору (0,07% ≤ x ≤ 0,09%) і сірки (≤ 0,3%), або моторні оливи стандарту ACEA C2, тобто зі зниженою в`язкістю HTHS (≥ 2,9 мПа.с) і «Mid SAPS» зі зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 0,8%), фосфору (≤ 0,09%) і сірки (≤ 0,3%).


Рекомендується до застосування, коли регламентується моторні олива "Fuel Economy": стандарту ACEA C2. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами (CAT) і дизельними фільтрами твердих частинок (DPF). Може бути непридатною для використання в деяких двигунах.


Стандарти та схвалення



  • ACEA C2, C3

  • API SP

  • MB 229.52

  • PSA B71 2290

  • Renault RN17

  • Fiat 9.55535-S1, 9.55535-S3


Олива рекомендована до використання такими автовиробниками: Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Nissan, Ssangyong, Subaru, Suzuki, Toyota.


Двигуни, що відповідають вимогам стандартів Euro 4, 5 і 6, оснащені чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Сірка та фосфор перешкоджають роботі каталітичного нейтралізатора, що призводить до неефективного доочищення відпрацьованих газів. Крім того, сульфатна зола забруднює DPF, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого окиснення оливи, збільшення витрати палива та зниження потужності. Специфікація ACEA C3 вимагає від олив високої стійкості оливної плівки і низького вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах потужних двигунів. Стандарт ACEA C2 вимагає значного зменшення коефіцієнта тертя, що забезпечує збереження енергії і як результат - оптимізація витрати палива. Олива містить синтетичні базові оливи в поєднанні зі спеціальними молекулами-модифікаторами тертя та зниженим рівнем SAPS, це створює надзвичайну стійкість оливної плівки, зменшуючи коефіцієнт тертя в двигуні та забезпечують сумісність з сучасними системами доочищення відпрацьованих газів. Забезпечує відмінне мащення, захист від зношування та термоокисну стабільність для зниження витрати оливи на угар. Моторні оливи стандарту ACEA C2 і C3 забезпечують подовжені міжзмінні інтервали, які керуються бортовим комп’ютером автомобіля. Численні OEM-виробники країн Азії, такі як Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Nissan, Ssangyong, Subaru, Suzuki, Toyota,… регламентують моторні оливи стандарту ACEA C2 або C3, щоб гарантувати максимальну потужність та довговічність для більшості своїх сучасних автомобілів (з 2006 року), особливо дизелі з DPF.


Mercedes розробив стандарт MB 229.52 для всіх дизельних двигунів «BlueTEC», оснащених системою SCR (Selective Catalyst Reduction), що дозволяє нейтралізовувати NOx за допомогою додавання рідини AdBlue. Специфікація MB 229.52 покриває вимоги специфікації MB 229.51 і MB 229.31 для всіх дизелів Mercedes з DPF або без них і деяких бензинових двигунів. Стандарт MB 229.52 також вимагає покращених властивостей прокачуваності для зменшення гідродинамічного тертя оливи, для кращої енергоощадності, особливо за низьких температур. Ця додаткова вимога до прокачуваності забезпечує кращі умови під час пуску, швидше підвищення тиску оливи, швидке підвищення обертів та більш швидке досягнення робочої температури.


Відповідно до вимог специфікації PSA B71 2290 вимагається, щоб олива витримувала найсуворіші термічні навантаження разом із сумісністю з сучасними системами доочищення автомобілів PSA. Стандарт PSA B71 2290 підходить для більшості бензинових двигунів PSA та більшості дизелів (включно з DPF), за винятком дизелів «BlueHDi», які оснащені SCR (у цьому випадку перевірте посібник користувача та використовуйте Motul Specific 2312 0W-30 або Motul Specific 2010 0W-20). Для своїх бензинових двигунів останнього покоління, які оснащені системами безпосереднього впорскування з турбонаддувом, PSA розробила стандарт B71 2290 для моторних олив, щоб гарантувати захист цих бензинових двигунів, які стикаються з ризиком LSPI (Low Speed Pre-Ignition).


Renault розробив специфікацію RN17 для моторних олив, які працюють в умовах високих термоокисних навантажень та які мають бути сумісні з сучасними системами доочищення. Рецептура Олива зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сірки (Mid-SAPS) захищає та продовжує термін експлуатації сучасних систем доочистки, таких як дизельний фільтр твердих частинок (DPF), система вибіркової каталітичної нейтралізації (SCR), що дозволяє нейтралізовувати NOx (оксиди азоту) за допомогою рідини AdBlue та GPF (фільтра твердих частинок) бензинових двигунів. 100% синтетична основа забезпечує відмінну термоокисну стабільність та виняткову стійкість до високих температур. Запобігає утворенню лаку та шламу для забезпечення чистоти двигуна. Знижує ризик закоксовування поршневих кілець, одночасно максимізуючи захист двигуна та ефективність оливи навіть у найважчих умовах. Стандарт RN17 поширюється на всі двигуни Renault: бензинові (крім RS і Alpine), новітні дизелі (Euro 6 із середини 2018 року), а також усі дизелі без DPF. Стандарт RN17 не поширюється на дизелі, для яких регламентують RN0720.


Відповідність вимогам специфікації Fiat 9.55535-S1 регламентує, дотримання оливою вимог стандарту ACEA C2 та класу в`язкості 5W-30 для мащення дизелів Multijet 1,3 л, 1,6 л і 2,0 л Fiat, Alfa-Romeo, Lancia і Chrysler, випущених з 2007 року. Відповідність вимогам специфікації Fiat 9.55535-S3 регламентує, дотримання оливою вимог стандарту ACEA C3 та класу в`язкості 5W-30 для мащення дизелів 2,2 л, 2,8 л і 3,0 л Multijet і CRD Fiat, Alfa-Romeo, Lancia і Jeep, випущених з 2011 року.


Олива відповідає всім цим дуже суворим вимогам до ефективності та міжзмінного інтервалу, встановленим виробниками автомобілів, включаючи, зокрема, повну сумісність з використанням біопалива (при використанні біодизеля в суміші до 10% (біодизель - B10). Цей тип моторної оливи дозволяє зменшити витрату палива і, отже, зменшити викиди парникових газів (CO2).


Рекомендації


Міжзмінний інтервал обирається згідно рекомендацій виробника техніки та може бути зміненим з огляду на умови експлуатації автомобіля. Не змішується з оливами, які не відповідають стандартам ACEA C2 чи ACEA C3.


В'язкість оливи по SAE : 5W-30
Класифікація API : SP
Об'єм, л : 1
Застосування за типом транспорту : Легкові автомобілі
Класифікація ACEA : C2 | C3
Для типу двигунів : Бензиновий | Дизельний
Базова олива : Синтетична
Тип продукції : Моторні оливи
Тактність двигуна : Чотирьохтактний
Енергозберігаюча олива : Так
Допуск Fiat : 9.55535-S1 | 9.55535-S3
Допуск MB : MB 229.52
Допуск PSA : B71 2290
Допуск Renault : RN17

Отзывов (0)

Нет отзывов о данном товаре.

Вопросы (0)

Нет вопросов о данном товаре, станьте первым и задайте свой вопрос.

Частые вопросы о товаре Олива моторна Motul 8100 X-clean FE SAE 5W-30, 1л (шт.) - 52888-02 - цена 851.50 грн.