0
0
Доброго Вечора. Ми з України)

Олива моторна Motul 8100 X-cess SAE 5W-40, 208л (шт.)

Продан
Отзывы:
(0)
  • Производитель: MOTUL
  • Модель: 50095-02
  • Артикул: PG72992
  • Наличие: Немає в наявності
110 806.80 грн.
  • Обзор товара
  • Информационная вкладка
  • Отзывов (0)
  • Вопросы (0)

Motul 8100 X-cess 5W-40

Моторна олива для бензинових та дизельних двигунів. 100% Синетична.

Застосування

Високотехнологічна 100 % синтетична моторна олива, спеціально розроблена для сучасних двигунів легкових автомобілів, що мають велику потужність і об’єм, для бензинових і дизельних двигунів із безпосереднім упорскуванням, оснащених системами нейтралізації відпрацьованих газів. 8100 X-cess 5W-40 має численні допуски автовиробників, що дає змогу застосовувати його в гарантійний період. Застосовується у двигунах, що працюють на всіх сортах бензину, дизельного та газового палива (LPG).

Стандарти та допуски

  • ACEA A3 / B4
  • API SN
  • MB 229.5 / 226.5
  • Porsche A40
  • Renault RN0710 / RN0700
  • VW 502 00 - 505 00
  • BMW Long-Life 01 (для модельного ряду до кінця 2018 р.в.)
  • Chrysler MS-12991
  • Fiat 9.55535-G2 / H2 / M2 / N2 / Z2
  • GM-Opel LL B-025 (дизель)
  • PSA B71 2296

Стандарт АСЕА В4 вимагає від мастил підвищених мийно-диспергуючих властивостей і підвищеної в’язкісної стабільністю в разі попаданні в мастило продуктів неповного згоряння дизеля з безпосереднім упорскуванням.

Специфікація BMW Long Life-01 висуває суворі вимоги до мастильних матеріалів у зв’язку з використанням системи Valvetronic. Ця вимога охоплює всі двигуни BMW з 2001 до 2004 рік виробництва, а також усі попередні специфікації BMW (LL-98). З 2004 року автомобілі BMW вимагають дотримання специфікації BMW LL-04. Специфікація BMW LL-01 охоплює всі бензинові двигуни, які експлуатуються лише за межами Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії та Ліхтенштейну. Обов’язково перевірити поради виробника BMW.

Стандарт Opel-GM Diesel LL B-025 вимагає від оливи задоволення двох основних властивостей: висока в’язкість HTHS і низька випаровуваність, що значно знижує витрату оливи. Олива особливо рекомендується для дизельних двигунів Opel 2.0 та 2.2 DTI (за умови збільшених інтервалах заміни оливи, що встановлюються бортовою системою діагностики).

Специфікація MB 229.5 висуває високі вимоги до оливи, порівнючи зі специфікацією 229.3. Вимоги пред’являються до уповільнення «старіння» оливи та стійкостімастильної плівки (за збільшених інтервалах заміни олії, визначених бортовим комп’ютером (АСЕА В4) і поліпшення паливної економічності на 1.7 %, з порівняно мастилом класу в’язкості 15W-40. Специфікація 229.5 розповсюджується на всі двигуни Mercedes,включно AMG (клас в’язкості 5W-40), за винятком SLR, а також на всі дизелі, які не обладнані фільтром твердих частинок (DPF) Специфікація MB 226.5 схожа на специфікації 229.5 і поширюються на бензинові двигуни Mercedes / Renault — Nissan.

Стандарт Porsche A40 вимагає високої стійкості оливи до деструкції. Ця специфікація поширюється на всі двигуни Porsche, за винятком Cayenne V6 та дизельних версії (для цих двигунів, використовуються оливи відповідні стандарту Porsche C30).

Групою Renault були розроблені стандарти на моторнімастила RN0710 і RN0700, що відрізняються підвищеними вимогами до сумісності із системами нейтралізації газів, що відпрацювали. Стандарт Renault RN0700 поширюється на всі бензинові двигуни без наддуву (за винятком Renault Sport) від Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія стандарту RN0700 поширюється на всі дизельні автомобілі Renault, оснащені двигуном 1,5 DCi без DPF (сажевим фільтром), що мають потужність менше 100 к.с. та міжзмінний інтервал 20 000 км або 1 рік. Стандарт Renault RN0710 належить до всіх бензинових двигунів із турбонаддувом у тому числі Renault Sport та дизельним двигунам без DPF (сажевого фільтра) від Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія стандарту RN0710 не поширюється на дизельні автомобілі Renault, оснащені двигуном 1,5 DCi без DPF (сажевим фільтром), що мають потужність менше 100 к.с. та міжзмінний інтервал 20 000 км або 1 рік, які вимагають олій відповідних RN0700. Для двигунів 2,2 DCi з DPF, використовуються тільки оливи відповідні RN0710, а не RN0720.

Відповідність вимогам Fiat 9.55535-H2, M2 та N2 означає задоволення стандартів ACEA A3/B4 у комбінації з класом в’язкості SAE 5W-40 для забезпечення надійного мастила здебільшості бензинових та дизельних двигунів Fiat, Alfa-Romeo, та Lancia, вироблених до липня 2007 року.

Групою PSA розроблені специфікації В71 2296 для олив, які мають високу термічну і в’язкісну стабільність,за умови попадання в мастило продуктів неповного згоряння робочої суміші. Специфікація PSA B71 2296 поширюється на деякі бензинові двигуни та дизелі групи PSA.

Рекомендації

Інтервал заміни відповідно до рекомендацій автовиробника. Олива сумісна із синтетичними та мінеральними моторними мастилами.


В'язкість оливи по SAE : 5W-40Класифікація API : SNОб'єм, л : 208 БочкаЗастосування за типом транспорту : Легкові автомобіліКласифікація ACEA : A3/B4Для типу двигунів : Бензиновий | Газовий | ДизельнийБазова олива : СинтетичнаТип продукції : Моторні оливиТактність двигуна : ЧотирьохтактнийДопуск BMW : Longlife-01Допуск Daimler-Chrysler : MS 12991Допуск Fiat : 9.55535-G2 | 9.55535-H2 | 9.55535-M2 | 9.55535-N2 | 9.55535-Z2Допуск GM : LL-B-025Допуск MB : MB 226.5 | MB 229.5Допуск Porsche : A40Допуск PSA : B71 2296Допуск Renault : RN0700 | RN0710Допуск VW : VW 502.00 | VW 505.00

Отзывов (0)

Нет отзывов о данном товаре.

Вопросы (0)

Нет вопросов о данном товаре, станьте первым и задайте свой вопрос.