0
0
Доброго Вечора. Ми з України)

Олива моторна Motul 8100 Eco-lite SAE 5W-20, 5л (шт.)

Продан
Отзывы:
(0)
  • Производитель: MOTUL
  • Модель: 50026-02
  • Артикул: PG73381
  • Наличие: Немає в наявності
3 190.20 грн.
  • Обзор товара
  • Информационная вкладка
  • Отзывов (0)
  • Вопросы (0)

Motul 8100 ECO-lite 5W-20

Енергоощадна моторна олива для бензинових двигунів. 100% Синтетична.

Призначення

100% синтетична енергоощадна моторна олива, cпеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів з турбонаддувом або атмосферних, непрямим або безпосереднім впорскуванням, для яких регламентуються моторні оливи з низьким коефіцієнтом тертя та дуже низькою HTHS (High Temperature High Shear) в'язкістю (≥2.6 мПа.с). Використовується в усіх сучасних бензинових двигунах, для яких регламентуються енергоощадні оливи класом в’язкості 20 (дотримання стандартів API SP і/чи ILSAC GF-6a).

Схвалена згідно специфікації GM-dexos1 gen2 від GM для бензинових двигунів, яка регламентується такими автовиробниками: Buick, Cadillac, Chevrolet, GM, GMC, Opel і Vauxhall.

Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами.

Стандарти та схвалення 

  • API SP-RC
  • ILSAC GF-6A
  • Chrysler MS 6395,
  • Ford WSS-M2C930-A / WSS-M2C945-A / WSSM2C945-B1 / WSS-M2C960-A1
  • Fiat 9.55535-CR1
  • GM dexos1 gen2

Олива рекомендована до викоритання такими автовиробниками: Acura, Fiat, Honda, Hyundai, Infiniti, KIA, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota. 

Стандарт API SP зворотно сумісний з попередніми стандартами API, вчасності API SN. Мастильні матеріали, що відповідають стандарту API SP володіють високою стійкістю до окиснення, запобігають утворенню відкладень протягом усього міжзмінного інтервалу. Володіють миючими і протизношувальними властивостями. Полегшений пуск за низьких температур.

Стандарт ILSAC GF-6a в порівнянні з API SP є більш вимогливішим щодо збереження енергії і зменшення витати палива. Окрім енергоощадності, до олив висуваються підвищенні вимоги до збільшення міжзмінних інтервалів, чистоти поршнів/кілець, сумісність з ущільнювачами і знижений вміст фосфору для сумісності з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. ILSAC GF-6a забезпечує відмінний захист, навіть при роботі двигуна на бензині класу E85 (вміст 85% етанолу).

Специфікація GM dexos1 розповсюджується на весь модельний бензинових двигунів з 2011 модельного року, для яких регламентовано специфікацію dexos1 для моторних олив (з виключення технічного обслуговування на території Європи). Специфікація GM dexos1 спеціально розроблена для використання в бензинових двигунах і повністю заміщує GM-LL-A025, GM 6094M та GM 4718M. GM dexos1 також сумісна з бензиновими двигунами і до 2011 модельного року GM. Специфікація GM dexos1 поєднує в собі дуже суворі вимоги міжнародних стандартів, прикладом API, ACEA та ILSAC, та специфічні вимоги GM щодо енергоощадності та довговічності двигунів. GM розробив спефікацію dexos1 для забезпечення високу термічну сатабільність і високу стійкість до високих температур, що дозволяє уникнути накопичення чорного шламу та підвищення в’язкості, за рахунок накопичення твердих часток, утворених в процесі горіння робочої суміші. В бензинових двигунах з турбонагнітанням та безпосереднім впорскування є певний ризик випадкових явищ передчасного запалення робочої суміші в камері згорання.

Дане явище іменується LSPI (Low Speed Pre-Ignition) - передчасне запалення на низьких обертах, а також утворення посторонніх шумів в двигунів (грохоту), які створюються внаслідок аномального наростання пікових тисків, що може призвести до руйнування як поршнів, так і циліндропоршневої групи в цілому. Для своїх малооб’ємних двигунів з турбонагнітання та безпосереднім впорскування, останнього покоління, GM розробила стандарт dexos1 gen2 для моторних олив, задля гарантування довговічності бензинових, для яких є загроза виникнення ефекту LSPI. Крім цього, стандарт API SP сьогодні регламентує повну відповідність вигомам уникнення ефекту LSPI, для захисту бензинових двигунів з безпосереднім впорскванням. Деякі з автовиробників вимагають для своїх бензинових двигунів дотримання комбінації стандартів API SP та ILSAC GF-6a для моторних олив, задля забезпечення максимальних експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації.

Специфікація Chrysler MS-6395 (рівень GF-4), Ford M2C 930-A (рівень GF-4) та Ford M2C 945-A (рівень GF-5) відображають дані вимоги. Олива відповідає усім суворим вимогам до продуктивності та її збереження в процесі експлуатації, встановлених GM, зокрема для специфікації dexos1, щодо суміності з біопаливами, такими як LPG (зріджений вуглеводневий газ), CNG (стиснений природний газ), та біоетанол (при його доступносту), коли використовується в етанол в кількості до 85% (Bioethanol - E85). Клас в’язкості SAE 5W-20 мінімізує внутрішнє гідродинамічне тертя оливи, що забезпечує оптимізацію витрати палива, особливо в холодний період.

Екологічно чистий продукт, даний тип олив дозволяє знизити витрати палива, а, відповідно, звести до можливого мінімуми викиди парникових газів (CO2).

Рекомендації

Міжзмінний інтервал обирається згідно рекомендацій виробника техніки та може корегуватись з огляду на умови експлуатації транспортного засобу. Олива може змішуватись з оливами на синтетичній чи мінеральній основі.


В'язкість оливи по SAE : 5W-20Класифікація API : RC | SPОб'єм, л : 5Застосування за типом транспорту : Легкові автомобіліДля типу двигунів : БензиновийКласифікація ILSAC : GF-6AБазова олива : СинтетичнаТип продукції : Моторні оливиТактність двигуна : ЧотирьохтактнийЕнергозберігаюча олива : ТакДопуск Daimler-Chrysler : MS 6395Допуск Fiat : 9.55535-CR1Допуск Ford : WSS-M2C930-A | WSS-M2C945-A | WSS-M2C945-B1 | WSS-M2C960-A1Допуск GM : Dexos 1 Gen2

Отзывов (0)

Нет отзывов о данном товаре.

Вопросы (0)

Нет вопросов о данном товаре, станьте первым и задайте свой вопрос.