0.00 грн.
Оформить заказ- Обзор товара
- Информационная вкладка
- Отзывов (0)
Енергоощадна моторна олива для бензинових двигунів. 100% Синтетична. 100% Синтетична енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів атмосферних чи з турбонаддувом, з непрямим чи безпосереднім впорскуванням, які розроблені з урахуванням використання в них моторних олив класом в’язкості SAE 0W-16 зі зниженням коефіцієнтом тертя та дуже низькою HTHS (High Temperature High Shear) в’язкістю (≥ 2.3 мПа.с). Використовується в сучасних бензинових двигунах для яких регламентуються енергоощадні моторні оливи класом в’язкості 16 та які відповідають стандартам (API SP-RC, API SP та/або ILSAC GF-6b). Рекомендується для бензинових двигунів останнього покоління: Honda, Lexus, Suzuki, Toyota.... Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути не сумісний з деякими двигунами. Олива рекомендована до використання такими автовиробниками: Honda, Lexus, Suzuki, Toyota. Стандарт API SP повністю сумісний із попередніми специфікаціями API SN та попередні. Специфікація API SP-RC «Resource Conserving» ще більш вимоглива до енергощадності. Моторні оливи стандарту API SP забезпечують виняткову стійкість до окиснення, кращий захист від утворення відкладень, контроль чистоти двигуна, захист від зносу та покращену прокачуваність при низьких температурах для ще кращої економії палива протягом всього міжзмінного інтервалу. Окрім зворотної сумісності, порівняно з API SN і API SN Plus, стандарт API SP забезпечує кращий захист від явища LSPI для малооб'ємних бензинових двигунів із турбонаддувом та безпосереднім впорскуванням палива. Базуючись на специфікації API SP, стандарт ILSAC GF-6b для моторних олив класу в'язкості 16 є ще більш вимоглими, особливо щодо показників економії палива. Вимоги стандарту також включає в себе знижену в'язкість оливи та її енергоощадність, а також подовжені інтервали заміни, чистоту поршнів/кілець, сумісність із ущільненнями та знижений вміст фосфору для сумісності з системами доочищення. Специфікація ILSAC GF-6b також забезпечує ідеальний захист двигуна при використанні бензину, що містить до 85% етанолу (E85). Бензинові двигуни з турбонаддувом і безпосереднім впорскуванням мають певний ризик хаотичного самозаймання в камері згоряння. Цей тип хаотичного ненормального горіння супроводжується металічним звучанням з камери згоряння та іноді пов’язаний із короткочасною втратою потужності. Це явище, яке називається LSPI (Low Speed PreIgnition), створює дуже високі піки тиску в камері згоряння, що може призвести до пошкодження поршнів і, зрештою, до виходу з ладу двигуна. Для малооб'ємних бензинових двигунів останнього покоління з безпосереднім впорскуванням та з турбонаддувом, стандарт API SP для моторних олив гарантує ідеальних захист цих бензинових двигунів, які стикаються з ризиком появи такого явища. Олива відповідає всім цим вимогам до ефективного захисту протягом всього міжзмінного інтервалу, включаючи повну сумісність із використанням біопалива, такого як LPG (зріджений нафтовий газ), CNG (стиснений природний газ) та біоетаноли, при використанні етанолового біопалива в суміші до 85% (біоетанол - E85). Клас в'язкості SAE 0W-16 ефективної знижує гідродинамічне тертя оливи, забезпечує кращу енергоощадність, особливо коли олива холодна. Покращена прокачуваність оливи під час пуску, швидке підвищення тиску оливи, швидке збільшення обертів та швидкий прогрів двигуна до робочих температур. Екологічно чиста, цей тип оливи дозволяє скоротити витрату палива і, таким чином, мінімізує викиди парникових газів (CO2). Міжзмінний інтервал обирається згідно рекомендацій виробника транспортного засобу і може бути змінений з огляду на умови експлуатації. За необхідності може змішуватись з оливами на синтетичній чи мінеральній основі.Motul 8100 ECO-lite 0W-16
Призначення
Стандарти та схвалення
Рекомендації
Поисковые фразы
Нет отзывов о данном товаре.
Нет вопросов о данном товаре, станьте первым и задайте свой вопрос.