0
0
Доброго Вечора. Ми з України)

Олива моторна Motul 8100 Eco-lite SAE 5W-30, 1л (шт.)

Отзывы:
(0)
  • Производитель: MOTUL
  • Модель: 45996-02
  • Артикул: PG74694
  • Наличие: Есть в наличии
690.30 грн.
Купить в один клик
Введите номер телефона и мы перезвоним
  • Обзор товара
  • Информационная вкладка
  • Отзывов (0)
  • Вопросы (0)

Motul 8100 ECO-lite 5W-30

Енергоощадна моторна олива для бензинових двигунів. 100% Синтетична.

Призначення

100% синтетична енергоощадна моторна олива, cпеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів з турбонаддувом або атмосферних, непрямим або безпосереднім впорскуванням, для яких регламентуються моторні оливи з низьким коефіцієнтом тертя та низькою HTHS (High Temperature High Shear) в'язкістю (≥2.9 мПа.с). Використовується в усіх сучасних бензинових двигунах, для яких регламентуються енергоощадні оливи класом в’язкості 30 (дотримання стандартів API SP і/чи ILSAC GF-6a). Схвалена згідно специфікації GM-dexos1 gen3 від GM для бензинових двигунів, яка регламентується такими автовиробниками: Buick, Cadillac, Chevrolet, GM, GMC, Opel і Vauxhall. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами.

Стандарти та схвалення

  • API SP-RC
  • ILSAC GF-6A
  • Chrysler MS 6395
  • Fiat 9.55535-CR1
  • Ford WSS-M2C929-A / WSS-M2C946-A / WSS-M2C946-B1 / WSS-M2C961-A1
  • GM 4718 M / 6094 M / dexos1 gen3

Стандарт API SP повністю сумісний зі стандартом API SN та всіма попередніми стандартами API. Специфікація API SP-RC "Resource Conserving" ще більш вимоглива щодо вимог з енергозбереження. Оливи API SP забезпечують відміну стійкість до окислення, кращий захист від утворення відкладень, кращу чистоту двигуна, захист від зносу і покращену роботу при низьких температурах для збереження економії палива протягом всього терміну служби оливи.
Порівняно зі стандартами API SN і API SN Plus, стандарт API SP забезпечує вищу продуктивність і особливий захист від LSPI для малооб`ємних двигунів з прямим вприскуванням і турбонаддувом.

Згідно зі специфікацією API SP, стандарт ILSAC GF-6a для мастил з в`язкістю 20 є ще більш жорстким, особливо щодо показників економії палива. Вимоги до низької в`язкості "Fuel Economy" оливи, а також до подовжених інтервалів заміни, чистоти поршнів/кілець, сумісності з ущільненнями і зменшеного вмісту фосфору для сумісності з системами післяобробки поліпшуються. Специфікація ILSAC GF-6a гарантує ідеальний захист двигуна при використанні бензину з вмістом до 85% етанолу (E85).

Стандарт GM dexos1 підходить для всього спектру бензинових двигунів GM, починаючи з модельного року 2011, яким потрібне затверджене мастило dexos1 (крім сервісної зони в Європі). Специфікація GM dexos1 призначена для використання з бензиновими двигунами і замінює стандарти GM-LL-A-025, GM 6094M та GM 4718M. GM dexos1 також є сумісним назад для бензинових автомобілів GM, випущених до 2011 року. Стандарт GM dexos1 поєднує дуже жорсткі вимоги міжнародних стандартів, таких як API, ACEA і ILSAC, разом з конкретними вимогами GM, щоб підтвердити переваги в економії палива та довговічності двигуна. GM розробила стандарт dexos1, щоб мастила забезпечували високу термічну стійкість і надійний захист при високих температурах, щоб уникнути утворення  нагару та збільшення в`язкості, які можуть виникнути внаслідок сажі, що утворюється від залишків згоряння.

Бензинові двигуни з турбонаддувом та прямим вприскуванням мають певний ризик випадкового передчасного запалення у камерах згоряння. Цей тип випадкового аномального згоряння супроводжується металічним шумом з камер згоряння і іноді супроводжується короткотривалим втратою потужності. Це явище, відоме як LSPI (Low Speed Pre-Ignition, або також Rumble), генерує дуже високі піки тиску в камері згоряння, що може призвести до пошкодження поршня і, в кінцевому рахунку, до знищення двигуна. Для своїх новітніх зменшених бензинових двигунів, які обладнані системами прямого вприскування і турбонаддувом, GM розробила стандарт dexos1 gen3 для мастил двигунів, щоб гарантувати бездоганну цілісність цих бензинових двигунів, які піддаються ризику такого аномального згоряння.

Оновлення специфікації GM Dexos 1 третьої генерації у порівнянні з попередньою забезпечує:

  • Покращений захист від LSPI
  • Більш жорсткий тест та вимоги на енергоощадність (паливну економічність)
  • Покращений контроль та захист від відкладень.

Так само, стандарт API SP тепер повністю враховує цю вимогу щодо LSPI, щоб належним чином захистити бензинові двигуни з прямим вприскуванням і турбонаддувом.

Деякі виробники автомобілів вимагають для своїх найновіших бензинових двигунів використовувати оливи, які відповідають стандартам API SP-RC, API SP, API SN, SN-RC, SN Plus і ILSAC GF-6a або GF-5, щоб гарантувати максимальну продуктивність і довговічність. Специфікація Chrysler MS-6395 (рівень GF-4), Ford WSS-M2C929-A (рівень GF-4), Ford WSS-M2C946-A (рівень GF-5) та Ford WSS-M2C946-B1 (рівні GF-5, SN-RC і SN Plus) відображають ці вимоги.

У складі групи FCA (Fiat Chrysler Automobiles) специфікація Fiat 9.55535-CR1 повторює специфікацію Chrysler MS-6395 для Fiat. Інші приклади можливого використання оливи для цих виробників автомобілів, які шукають економію палива: Honda, Subaru і Toyota з бензиновими двигунами.

Олива відповідає всім цим високим вимогам щодо продуктивності та довговічності, які встановлені GM, зокрема, для стандарту dexos1, повна сумісність з використанням біопалив, таких як відгазований нафтовий газ (LPG), стиснений природний газ (CNG) та біоетанол (якщо він доступний на заправці), при використанні біоетанолу в співвідношенні до 85% (біоетанол - E85). Олива забезпечує високі мастильні властивості, такі як захист від зносу та стійкість до високих температур, для кращого контролю споживання мастила, поліпшує протікання оливи під час запуску для швидкого набору тиску мастила, швидших обертання двигуна, швидшого досягнення робочої температури та економії палива.

Цей тип оливи, сприятливий для навколишнього середовища, дозволяє зниження споживання палива і, отже, мінімізує викиди парникових газів (CO2).

Рекомендації

Інтервал заміни оливи обирається згідно рекомендацій виробника техніки і може бути змінений з огляду на умови експлуатації автомобіля. Олива, за необхідності, може змішуватись з оливами на синтетичній чи мінеральній основі.​​​​​​​


В'язкість оливи по SAE : 5W-30Класифікація API : RC | SPОб'єм, л : 1Застосування за типом транспорту : Легкові автомобіліДля типу двигунів : Бензиновий | ГазовийКласифікація ILSAC : GF-6AБазова олива : СинтетичнаТип продукції : Моторні оливиТактність двигуна : ЧотирьохтактнийЕнергозберігаюча олива : ТакДопуск Daimler-Chrysler : MS 6395Допуск Fiat : 9.55535-CR1Допуск Ford : WSS-M2C929-A | WSS-M2C946-A | WSS-M2C946-B1 | WSS-M2C961-A1Допуск GM : 4718M | 6094M | GM dexos1 GEN3

Поисковые фразы

Отзывов (0)

Нет отзывов о данном товаре.

Вопросы (0)

Нет вопросов о данном товаре, станьте первым и задайте свой вопрос.